
סטוריטלינג
סטוריטלינג עסקי הוא כלי שעוזר להסביר סיטואציה, מציאות, רעיון ולייצר בצד השני, אצל קהל היעד שלכם, סנטימנט שעם הזמן אמור להבשיל גם ליצירת העדפה והתקשרות עסקית. יסודות של סיפור טוב נשענים על גישה שבודקת איזה ערך אפשר לתת לצד השני, מה מעניין אותו, מה הוא צריך כרגע ואיך השירותים שלכם יכולים לעזור לו עם זה. סטוריטלינג היא מיומנות חשובה בכל סיטואציה שמזמנת שיחה על מי אתם ומה אתם עושים בחיים. לסיפור שלכם יש מקום, נפח ואופי ייחודי לכם, והוא מצריך מכם לדעת להציג את עצמכם בצורה שמחמיאה לכם, שמבליטה את העיקר ועושה חשק לעוד.
סיפורים עובדים, מאז ומעולם. הסיפורים יכולים להיות טקסטואליים, ויזואליים ולמעשה כל ריאקציה שלכם עם הלקוח יכולה להפוך לסיפור שמציג עוד מימד מהאישיות של המותג שלכם. סיפור יכול להיות המיתוג שלכם, הוואן פייג׳ר, המצגת, סיפורי הלקוח, המשובים שאתם עורכים ולמעשה כל אותם סיפורים קטנים, שכל אחד יכול להזדהות איתם, יאפשרו לכם להנגיש בצורה מוצלחת את השירותים העסקיים שלכם, בצורה טבעית ומחברת.
כדי לייצר סיפור טוב, קודם כל חשוב לזכור שכל אחד חווה את המציאות בצורה ייחודית לו ופוגש את הסיפור שאתם מספרים לו מנקודת המבט הייחודית שלו, על אחת וכמה כשמדובר בסטוריטלינג בעולמות ה- b2b.
סיפורים פשוטים מעבירים את מי שאתם, את ההתחייבות שלכם ללקוחות ולאנשים סביבכם ואת הצעת הערך האמיתית של השירותים והמוצרים שלכם. אל תתבלבלו, סיפורים פשוטים לא מעידים על חוסר יצירתיות או תחכום, הרבה פעמים זה בדיוק ההיפך. כשהנרטיב שלכם נשאר עקבי לאורך זמן אתם בונים מערכת יחסים של נאמנות ואמינות והמסרים שלכם מהדהדים בטווח ארוך. העברת מסר אחיד ויציב מעיד על מותג שאינו מתפשר, לא על הערכים שלו, ולא על עמודי התווך שלו. אתם מביעים אותנטיות ועומק, שמבדלים את העסק שלכם ומייצרים לכם קול איכותי ואמין.
זה מה שאנחנו עושים

סטוריטלינג למצגות

לתרגם את כל הנתונים היבשים, העובדות והמספרים למצגת עסקית מעניינת, מקצועית ורלוונטית, שמדברת לקהל היעד שלכם בגובה העיניים זה הפורטה שלנו.
סטוריטלינג להרצאות

דמיינו את האג'נדה העסקית והאישית שלכם ארוזה להרצאה מרתקת שיוצרת אימפקט אמיתי על הקהל שלכם, ומביאה אתכם לידי ביטוי, בדיוק כמו שאתם רוצים, בלי פילטרים.
סטוריטלינג לכנסים

כל כנס עסקי הוא סיפור שצריך לספר. סיפור שינחה את מבנה האירוע, תמהיל ההרצאות, אופי השיווק והמכירות ומכלול הרכיבים שיוצרים יחד אירוע ייחודי שמעניק לקהל ערך עצום וממתג אתכם, יזמי הכנס.
ייעוץ אסטרטגי

השירותים והמוצרים, קהלי היעד, הערכים המוספים, והסיפור הייחודי שלכם. את כל התובנות נארוז לתכנית עבודה אופרטיבית
קריאייטיב ותוכן

שירותי תוכן הכוללים כתיבה ועריכה של תוכן שיווקי לאתרים, דפי נחיתה, אוטומציות, כתבות, קורסים, הדרכות ועוד
סטוריטלינג

סטוריטלינג זה הפורטה שלנו והחלק האהוב עלינו ביום. נשמח לעזור לכם לדייק את המסרים במצגות הנהלה או מצגות משקיעים, בייעוץ ואוצרות תוכן בהרצאות ובכנסים


















לקוחות מספרים
״




