כתיבת תוכן לניוזלטרים

בין אם אתם רוצים לשלוח ניוזלטרים ללקוחות, או לעובדים בתוך הארגון עצמו, השאיפה הראשונה היא קודם כל… שיפתחו את המייל. וזו משימה לא פשוטה בכלל, במיוחד כשהמייל שלנו מוצף בספאם, ובאופן כללי במידע שהיינו מעדיפים לדחות למחר. אז איך אפשר לזרוח בתוך ערימת השחת הזו? או במילים אחרות, איך תוכלו לייצר ערוץ ישיר עם הלקוחות או עם העובדים שלכם באופן עקבי?

התהליך מתחיל באפיון שפה שתהיה מותאמת לקהל היעד שלכם. ברגע שנוכל לצייר את האדם שנמצא בצד השני של רשימת התפוצה, יהיה לנו הרבה יותר קל למשוך את תשומת הלב שלו, ולבחור את התכנים שיעניינו אותו. אם זה לקוח חדש שרוצה לקרוא עוד על המוצרים, אם זו מנהלת רכש שצריכה להבין יותר על צורת העבודה של החברה, ואם זה עובד בארגון גדול שמעוניין לשמוע מה קורה בשאר הצוותים חוץ משלו או פשוט צריך את הקישורים הנכונים לפורטל החברה.

מעבר לאינפורמציה הפרקטית על הפעילות העסקית שחשוב לשלב בניוזלטרים, חשוב גם להעשיר את הידע של הקוראים ולהעניק להם הצצה ל"מידע פנימי" בניוזלטר, שרק הם ורק שם הם יכולים לקבל אותו, ולא בשום מקום אחר. בדרך הזו אנחנו מייצרים עניין, מעורבות ואינגייג'מנט סביב הניוזלטר עצמו, ומדגישים שזה ערוץ תקשורת ייחודי שלא ניתן להחליף אותו באף ערוץ אחר.

3 שאלות מנחות אותנו ביצירת התוכן לניוזלטר:

  1. מה?
    שורת הנושא היא שומר הסף של המייל שלנו. אם היא משכנעת מספיק, אם היא בולטת מספיק, אם ה"מה" של הנושא חשוב מספיק, הנמען יפתח ויקרא. שורת הנושא רחוקה מלהיות רמז עמום לחידה, נהפוך הוא: היא זו שאמורה להעביר את הפאנץ' של הניוזלטר, את המהות שלו בצורה מפתיעה, מסקרנת ומעניינת.

  2. למה?
    אמנם האמירה :"less is more" נכונה בהרבה הקשרים, אבל לא כשמדובר בתוכן של ניוזלטר. מדובר במדיה שדווקא משתמשת במלל, והקורא מצפה להבין את הקונטקסט הרחב ולקבל ממנו ערך מוסף. אם זה ניוזלטר פנימי לעובדים למשל, מטרתו היא קודם כל לייצר מחוברות ארגונית, להפוך את העשייה העסקית לסיפור טוב, לרתום ולחבר את העובדים. כל זה מקבל משמעות כשהתוכן מציג סיפורים ואנקדוטות אמיתיים ורלוונטיים, ולא יכול להתקבל מסיסמאות שיווקיות בלבד. 

  3. איך?
    זוהי קריאה לפעולה שתתממש כשתיבנה מערכת יחסים של אמון עם הקוראים. האיך כולל פרטים כמו: מתי נגמרת ההרשמה, איך נרשמים, איך משלמים, איפה לוחצים, ואפשר (ואפילו רצוי) לחזור על הקריאה לפעולה כמה פעמים כדי לדאוג שלא יפספסו את החלק החשוב ביותר של המייל.


אנחנו כאן כדי לדייק את המסרים שלכם, ולדאוג שהם יגיעו ליעדם כמו שצריך, כבר בניוזלטר הבא שלכם.

נשמח להכיר

מעוניינים לשמוע עוד על השירותים שלנו?

כתבו לנו פה, ונחזור אליכם ממש בקרוב.

אולי יעניין אותך גם

לא מצאת את מה שחיפשת?

זה הזמן להירשם לניוזלטר שלנו
ולקבל את כל מה שמעניין בסטוריטלינג של מותגים מובילים בארץ ובעולם
אחת לשבוע ישירות לתיבת המייל, ארוז יפה יפה