הדבר היחיד שמעניין את הלקוחות שלכם זה
.What's in it for them
יודעים לענות?
כדי למכור לקהל שלכם אתם קודם כל צריכים להבין מה באמת מניע ומפעיל אותם. הדרך לפיצוח מתחילה באסטרטגיית מותג חדה וארוזה היטב שכוללת את גיבוש הבטחת המותג והצעת הערך שלכם לקהלי היעד השונים, איתור נקודות חוזק ובידול ותרגום של כל הטוב הזה לקריאייטיב מדויק ומחובר לשטח, עם מפת דרכים שיווקית מנצחת שתיקח אתכם לשלב הבא.
- סיפורי מותג שבנינו, על קצה המזלג
- הדרך לקריאייטיב מדויק ומניב מתחילה כאן.
השאירו פרטים לתיאום פגישת היכרות קצרה. בלי התחייבות, ברור.
-
כל פרויקט מתחיל בפירוק והרכבה מחדש של הנחות עבודה שלכם, התובנות, הדאטה והידע שצברתם. את הפיצוח אנחנו מתרגמים לקריאייטיב מבודל, חכם ומדויק.
5 שלבי מפתח בתהליך:
נלמד אתכם לעומק
קודם כל, למידה. בשלב זה נכיר אתכם לעומק, ונגייס כלי מחקר מתקדמים כדי למפות את ההרגלים והבעיות של קהל היעד שלכם, ואת השוק שבתוכו אתם פועלים.
נחקור גם את האלטרנטיבות
את מי תופס קהל היעד שלכם כחלופה? מה האלטרנטיבות שלהם? מה הערך המוסף שלכם ומה הנתפס? ספוילר: זו בדרך כלל לא אותה התשובה.
מה הסיפור שלכם?
נעבד את כל התובנות ונתחיל לזקק את הנרטיב הנכון ששם בפרונט את הצעת הערך המדויקת, את החוזקות ואת אישיות המותג ונעבד זאת למסרי על מנחים.
נגבש אסטרטגיית מותג
נגדיר את כל ה׳מה׳ וה׳איך׳ בסיפור המותג שלכם ונתרגם את נק׳ החוזק והבידול שלכם לכדי מפת דרכים שיווקית ארוזה היטב ומחוברת לתוצרי שיווק מניבים.
נצא משולחן השרטוטים
אסטרטגיית המותג לא נשארת לרגע על המדף, ומתורגמת לתוצרים שיווקיים קריאיטייבים, אפקטיביים ומדויקים, שידברו וימשכו את הלקוחות המדויקים לכם.
- אינספור פיצוחים שיווקיים ברקורד שלנו, אלה כמה דוגמאות
איך לזקק הצעת ערך ייחודית למותג משפחתי ותיק שרוצה לצאת לשוק הגלובלי, בשוק רווי מתחרים?
איך לבנות סיפור מותג אותנטי שמשקף הישגים ואתגרים אדירים של הקמת מגה-פרויקט לאומי, כשדעת הקהל רווייה בהרבה מאוד ביקורת?
- התוצרים שלנו. הצמיחה שלהם. בין לקוחותינו:
- דברים שבדרך כלל שואלים אותנו בשלב זה:
כמה זמן לוקח לייצר אסטרטגיית מותג?
התשובה כמובן לא חד משמעית ותלויה במורכבות הדברים, באפיון שייקבע, בחומרי הגלם, בזמינות והרספונסיביות שלכם לאורך התהליך וכדומה. מנסיוננו, אם הכל זורם ואין מורכבות פיתוחית מיוחדת, בדרך כלל מדובר בסדר גודל של כחודש מהיציאה לדרך.
מאיפה מתחילים?
הדרך ללקוחות מתחילה תמיד בהצעת ערך, זהו אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל אינטראקציה עם קהל היעד שלכם, בין אם באתר, בקמפיין, או במעמד שיחת המכירה עצמה. זה המקום שבו אנחנו לא מדברים על התכונות והמפרטים של המוצר, אלא מתמקדים בקשר הרגשי של האדם מולכם עם המוצר או השירותים שלכם ומספרים לו בקצרה מה הוא עומד להרוויח מההתקשרות אתכם.
כדי לייצר הצעת ערך משמעותית ורלוונטית, נדרשת אסטרטגיית מותג. במסגרת גיבוש האסטרטגיה אנחנו נעשה מחקר שוק רזה וממוקד, נכיר את הלקוחות, המשתמשים שלכם ואת המוטיבציות שלהם. נגדיר את הבעיה שאתם פותרים, את קהלי היעד שלכם. את מה שהם רוצים לחשוב על עצמם ויותר חשוב, מה הם רוצים שאנשים יחשבו עליהם. מתוך המידע שנאסוף נזקק יחד מה הדרך הכי מדויקת להציג את האופן שבו אתם עומדים לעזור ללקוחות שלהם ולגרום לשינוי חיובי בחיים שלהם, בכל תחום ותעשייה.
איך מגדירים יעדים אסטרטגיים?
תהליכי מכירה בעולמות ה- B2B הם מסועפים וארוכים יותר מ- B2C, וכוללים הרבה יותר שלבים. 32% מהעסקאות נסגרות רק כעבור חודש עד שלושה חודשים, ו- 28% מהן נסגרות בתוך חצי שנה! בשוק התחרותי שאתם פועלים בו, בניית רצף שלבי מכירה גנריים במשפך שהלקוחות עוברים דרכו בדרך בדרך כלל לא תספק את הסחורה ואתם תגלו שצריך לעשות את האקסטרה מייל כדי להשיג קשב ולעורר עניין.
כחלק מהתהליך אנחנו נגדיר יחד מהם היעדים האסטרטגיים שעל הפרק ואיך להתמודד איתם במסגרת התשתית השיווקית. אתם כמובן רוצים להמיר כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים, אבל הדרך חשובה לא פחות, והיא כוללת לא מעט מעמדי מכירה שצריך להתייחס אליהם כיעד ברור ומובנה שצריך לכבוש ולבנות אותם בצורה אופטימאלית.
- מספרים עלינו
- פוסטים אחרונים בבלוג
שיווק אימפקט מתוק במיוחד
אם חשבתם לעשות משהו טוב – לתרום לחברה או לסביבה באמצעות המוצר שלכם, אז תעשו את זה, ומהר. כי שיווק אימפקט באמת עובד. תשאלו את שוקולד טוני'ז.
גם וגם וגם
לייצר אסטרטגיית מיתוג מתוך FOMO לא עובד. נקודה. זה כללי מידי, גנרי מידי, ופשוט בינוני. כי אתם לא הכל, והלקוחות שלכם גם לא רוצים שתהיו הכל. הם מבקשים מכם לתת להם מענה ספציפי. בואו נהיה רק, ולא גם וגם.
לפעמים כל מה שצריך זה חיבוק.
צרכים הם דבר מתעתע. לא תמיד ברור מה דחוף יותר, באיזה מהם להתמקד ומה יתן לי את המענה האולטימטיבי. אז איך מזהים את הצורך המהותי ביותר של הלקוח? הנה כמה נקודות למחשבה.