סטוריטילנג לכנסים

סטוריטלינג לכנסים מקצועיים הוא תהליך מאוד מאוד חשוב. מצד אחד, המסרים בכנס צריכים להישאר נאמנים למותג ולאג׳נדה העסקית שלכם. מצד שני, הם גם צריכים לדבר לקהל שמגיע לכנס ולתת לו ערך, הרבה ערך. גם כדי שיצביע ברגליים וגם כדי שזה ישרת את המטרות העסקיות שלכם. 

כדי להצליח במשימה, יש כמה שאלות שצריך לענות עליהן  לפני שאתם מתחילים לגבש את תמהיל התכנים בכנס. איזה ערך קהל היעד שלכם צריך לקבל בכנס? איך התכנים ישרתו אותם בפועל, כלומר מה האיזון הנכון בין התוכן התיאורטי והמעשיר ובין התוכן המעשי שיאפשר להם ליישם בעצמם את הדברים כבר מחר בבוקר? איך כל זה מתחבר אליכם ולשירותים/מוצרים שאתם מספקים? איך הכנס הזה ממוקם במשפך השיווקי שלכם ואיך הוא מתחבר למטרות העסקיות שלכם?

כדי למצב את עצמכם כאוטוריטה בתחומכם, כנס מקצועי הוא כלי אפקטיבי ביותר, אבל צריך לדעת לעשות את זה נכון. תהליך של סטוריטלינג לכנסים כולל שלושה שלבים עיקריים: 

  1. יצירת נרטיב על לכנס
  2. אוצרות תוכן לאיתור מרצים ומרצות מעולמות תוכן שונים
  3. התאמת סט המסרים שמלווה את שיווק הכנס: לפני, בזמן ואחרי האירוע

יצירת נרטיב לכנס 

הנרטיב הוא סיפור המסגרת שיוביל וילווה את מכלול האספקטים המרכיבים את האירוע: ההרצאות השונות, הסטינג במקום, מבנה הכנס, אופי השיווק שלו ועוד. כדי לייצר נרטיב מדויק לכנס אנחנו נבדוק אתכם לעומק מה הסיפור מאחורי הכנס? מאיפה הרעיון נולד ועל איזה צורך (שלכם) הוא עונה? מה הצורך של קהל היעד שלכם ואיך אתם הולכים לתת לזה מענה בכנס? ועוד ועוד. 

נרטיב הכנס ידבר את ערכי המותג שלכם ואת המטרה העסקית שאתם מעוניינים לקדם.כשכל התכנים מקבלים קונטקסט רחב, המשתתפים לא רק שומעים את המסרים המוגשים להם בהרצאות אלא גם חשים וחווים אותם לקראת האירוע, במהלכו, וגם אחריו, כשהמסרים ממשיכים להדהד עוד הרבה אחרי. 

אוצרות תוכן 

עוד לפני בחירת נבחרת המרצות והמרצים המושלמים התהליך מתחיל בבניית תמהיל התכנים עצמו, תמהיל שצריך להיות מעניין ומגוון, ומאפשר למשתתפים להכיר מימדים שונים של נושא הכנס. 

סטוריטלינג נוגע במבניות של הכנס ובאופן הגשת התכנים עצמם, הכל חלק מהסיפור ויש לו משמעות. דוברים שיודעים לקחת תוכן מקצועי, לייצר לו קונטקסט צבעוני ונגיש, ולהציג אותו בצורה שאנשים יכולים להבין, להתעניין ולזכור הם "סטוריטלרים", ואלו האנשים שאתם רוצים בכנסים שלכם. 

בסטוריטלינג זה לא רק ה׳מה׳, אלא זה ה׳איך׳ שמשחק תפקיד ראשי. נבחרת המרצים נבחרת בקפידה, בין אם מדובר באיש / אשת מקצוע שיודעים לספר סיפור טוב, או בין אם מדובר בדוברים מטעם החברה שבעזרת הכנה מוקפדת יוכלו לצאת מאיזור הנוחות שלהם, ולדבר אל הקהל בגובה העיניים ובנינוחות.   

תמהיל הדוברים שנציע יורכב מאנשי מקצוע מוכרים יותר ופחות, שיודעים לדבר במומחיות על נישות שונות בקונספט הכללי של הכנס, לייצר עניין ולמשוך את הקהל. 

לייצר נחשקות (ולמכור כרטיסים…)

זהו, כבר יש לכם סיפור מסגרת ונבחרת מרצים מדהימה שתיצוק בו חיים, עכשו רק נותר למתג את הכנס ולהתחיל לשווק. אבל רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, זה הזמן למפות את מסע הלקוחות שלכם, לפני, בזמן ואחרי הכנס. מסע הלקוחות שלכם יגדיר את ההתאמות שצריכות להיעשות בעיצוב, בתפאורה, במסרים, בפלטפורמות השיווקיות והמכירתיות ויחבר הכל לסיפור של הכנס שלכם, עד הפרטים הקטנים ביותר. 
גם אישור רישום לכנס הוא חלק מהנרטיב של הכנס, וגם הודעת שגיאה באתר (לא עלינו:)). בסוף, הכל כולל הכל הוא חלק בלתי נפרד מהסיפור הרחב שאתם רוצים לספר כאן, ומהמיתוג של הכנס ושלכם, העומדים מאחוריו.  

נשמח להכיר

מעוניינים לשמוע עוד על השירותים שלנו?

כתבו לנו פה, ונחזור אליכם ממש בקרוב.

אולי יעניין אותך גם