ספרינטים ומרתונים הם חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגייה שיווקית

תהליך שיווקי דורש גם וגם. גם תהליכים מוגדרים היטב עם תוצאות בשטח לטווח הקצר, וגם קשר ארוך טווח שבתוכו צפים ועולים צרכים ורעיונות חדשים איך לטפל באסטרטגיית השיווק ולקדם אותה. ספרינטים ומרתון אם תרצו. צירפנו דוגמאות מהחיים עצמם, כי תיאוריה לא עוזרת לאף אחד.

קראו עוד »

האם סטוריטלינג יכול להציל מוצר רע?

המון מאמץ שיווקי ומשאבים מוקדשים לקידום ומיתוג חברות סיגריות ומוצרי ניקוטין, שמצליחות להגדיל את קהל הצרכנים למרות הנזק הידוע שהמוצר גורם לו בקרב מעשנים. איך עושים את זה? משכנעים את המשוכנעים.

קראו עוד »

איך ממשיכים לספר את סיפור המותג שלכם בזמן משבר?

'ההצגה חייבת להימשך' היא לא קלישאה אלא כלל אצבע חשוב בסטוריטלינג שיווקי, אמר את זה פרדי מרקורי לפנינו והונצח כגיבור. לפעמים התנאים הם לרעתנו, והאינסטינקט האנושי הוא להוריד הילוך, ולצמצם הוצאות ומשאבים. אבל דווקא אז, בזמן משבר, מתגלים הקשרים האנושיים שבנינו עם הלקוחות.

קראו עוד »

הסיפור של ריהאנה

מעבר לזה שהיא מלכה, ריהאנה היא גם מלכת הפריימינג: טכניקת סטוריטלינג הכי עתיקה בספר, שמכוונת את קהל היעד להסתכל על המוצג דרך פריזמה סלקטיבית מאוד. בואו תראו איך היא עושה את זה.

קראו עוד »

אין דבר שהוא חקוק בסלע.

אלו ימים מרגשים של פיתוח החברה צעד אחד נוסף קדימה, בהם אני מגייסת עובדת נוספת, והתהליך מעניין, מפתיע ורווי אסימונים. אני אסביר. לפני שבועיים ראיינתי

קראו עוד »

בשביל זה אנחנו קמים בבוקר. כל בוקר. כאן מתאמים פגישת היכרות קצרה.

לא מצאת את מה שחיפשת?

זה הזמן להירשם לניוזלטר שלנו
ולקבל את כל מה שמעניין בסטוריטלינג של מותגים מובילים בארץ ובעולם
אחת לשבוע ישירות לתיבת המייל, ארוז יפה יפה