שיווק אימפקט מתוק במיוחד
אם חשבתם לעשות משהו טוב – לתרום לחברה או לסביבה באמצעות המוצר שלכם, אז תעשו את זה, ומהר. כי שיווק אימפקט באמת עובד. תשאלו את שוקולד טוני'ז.
עמוד הבית >> הבלוג של לומה: שיווק לא שיווקי
אם חשבתם לעשות משהו טוב – לתרום לחברה או לסביבה באמצעות המוצר שלכם, אז תעשו את זה, ומהר. כי שיווק אימפקט באמת עובד. תשאלו את שוקולד טוני'ז.
לייצר אסטרטגיית מיתוג מתוך FOMO לא עובד. נקודה. זה כללי מידי, גנרי מידי, ופשוט בינוני. כי אתם לא הכל, והלקוחות שלכם גם לא רוצים שתהיו הכל. הם מבקשים מכם לתת להם מענה ספציפי. בואו נהיה רק, ולא גם וגם.
צרכים הם דבר מתעתע. לא תמיד ברור מה דחוף יותר, באיזה מהם להתמקד ומה יתן לי את המענה האולטימטיבי. אז איך מזהים את הצורך המהותי ביותר של הלקוח? הנה כמה נקודות למחשבה.
איפה אתם ממקמים את המותג שלכם בסקאלה שבין הקז'ואל לייצוגי? ואיפה זה בא לידי ביטוי באסטרטגיית השיווק שלכם? הנה כמה סיטואציות ותובנות בנושא שיעזרו לכם לבדוק איפה אתם עומדים.
כישורים ויכולות נלמדים לאורך כל החיים ובכל מקום שאנחנו נמצאים, לא רק במסגרות פורמליות. ככל שתדעו למנף יותר ידע לטובתכם המקצועית, תגיעו רחוק יותר.
דמיינו ספה שנכנסת למעטפה. בעצם לא צריך לדמיין, איקאה כבר המציאו את זה וחרגו מהמוסכמות בענק. אז מתי בעצם הזמן לשנות מהיסוד את האמירה השיווקית שלכם?
בשביל זה אנחנו קמים בבוקר. כל בוקר. כאן מתאמים פגישת היכרות קצרה.
זה הזמן להירשם לניוזלטר שלנו
ולקבל את כל מה שמעניין בסטוריטלינג של מותגים מובילים בארץ ובעולם
אחת לשבוע ישירות לתיבת המייל, ארוז יפה יפה